Зв’язки з громадськістю
Тип: Нормативний
Кафедра: міжнародних комунікацій та цифрової дипломатії
Навчальний план
Семестр | Кредити | Звітність |
8 | 2 | Залік |
Лекції
Семестр | К-сть годин | Лектор | Група(и) |
8 | 14 | доцент Іжнін І. І. | МВІ-41 |
Практичні
Семестр | К-сть годин | Група | Викладач(і) |
8 | 14 | МВІ-41 | Шамборовська О. М. |
Опис курсу
Курс «Зв’язки з громадськістю» викладається на факультеті міжнародних відносин Львівського національного університету ім. Івана Франка в рамках підготовки студентів за спеціальністю «міжнародні відносини».
Метою даного курсу є ознайомлення студентів з прикладними основними організації та здійснення діяльності в сфері управління відносинами з громадськістю, а саме: науковими підходами до розуміння явища зв’язків з громадськістю, специфікою інформаційно-комунікативного управління суспільними одиницями та суспільними групами, організаційними формами та практиками у сфері зв’язків з громадськістю. В рамках курсу розглядаються питання передумов виникнення та умов здійснення діяльності у сфері зв’язків з громадськістю, форми та види комунікування з громадськістю, принципи організації та контролю у цій сфері діяльності. Студенти повинні засвоїти практичні навички виокремлення та аналізу цільових аудиторій, відбору каналів комунікації з цільовими аудиторіями, написання текстів в цілях зв’язків з громадськістю, формування програм комунікування з цільовими аудиторіями.
Рекомендована література
- 1. Белов А.А. Теория и практика связей с общественностью. – М., 2003.
- 2. Дотти Д. Паблисити и паблик рилейшнз. – М.: Филинъ, 1996.
- 3. Катлип С.М., Сентер А.Х., Брум Г.М. Паблик рилейшнз: теория и практика. – М.: «Вильямс», 2003.
- 4. Королько В. Основы паблик рилейшнз. – К.: «Рефл-бук» «Ваклер», 2001.
- 5. Ольшанский Д.В,, Пеньков В.Ф. Политический консалтинг. – СПб.: «Питер», 2005.
- 6. Почепцов Г.Г. Паблик рилейшнз для профессионалов. М.: 1998.
- 7. Почепцов Г.Г. Паблік рілейшнз. К.: Знання.2000.
- 8. Семенова М. ПР – подразделение в коммерческой фирме: структура, особенности функционирования, взаимодействие с профессиональным ПР-агенствами. – www.vusnet.ru/biblio/
- 9. Синяева И.М. Паблик рилейшнз в коммерческой деятельности: Учебник/под ред. Проф. Г.А. Васильева. – М.: ЮНИТИ, 1998.
- 10. Тихомирова Є.Б. Зв’язки з громадськістю. – К.: 2001.
- 11. Харрисон Ш. Связи с общественностью. М., СПБ.: «Нева», 2003.
- 12. Уилкокс Д., Олт Ф., Аги У.К., Кэмерон Э.Т. Самое главное в PR. СПб. «Питер», 2004.
- 13. Уилкокс Д. Л. Как создавать PR-тексты и эффективно взаимодействовать сл СМИ. М.:ИНФРА-М, 2004.
- 14. Филиппов В. PR-программа для коммерческих структур. – http://www.pr-liga.org.ua/2/33/161/2/0