Сучасні стратегії електронного бізнесу
Тип: На вибір студента
Кафедра: міжнародних економічних відносин
Навчальний план
Семестр | Кредити | Звітність |
3 | 3 | Залік |
Лекції
Семестр | К-сть годин | Лектор | Група(и) |
3 | 16 | доцент Українець Л. А. |
Практичні
Семестр | К-сть годин | Група | Викладач(і) |
3 | 16 |
Опис курсу
Група для зв’язку студентів та викладача (Telegram)
Дисципліна «Сучасні стратегії електронного бізнесу» дозволяє опанувати основи ведення глобального електронного бізнесу. Вона зосереджена на ключових концепціях і останніх емпіричних і фінансових даних, які допоможуть зрозуміти і використовувати в своїх інтересах можливості, пропоновані Інтернетом, що різко змінюють спосіб ведення бізнесу і спричиняють великі зрушення у глобальній економіці. Електронний бізнес – це глобальне явище, що зачіпає економічне і соціальне життя у всьому світі.
У лекціях наводяться найостанніші наявні дані, і зосереджується увага на компаніях, з якими ви, ймовірно, стикаєтесь щодня у вашому повсякденному житті, такі як: Uber, Facebook, Google, Twitter, Amazon, YouTube, Pinterest, eBay, WhatsApp, Snapchat тощо. Також ви дізнаєтесь про деякі цікаві стартапи, які можуть бути новими для вас.
Також у дисципліні розглядаються ключові питання в галузі сучасного електронного бізнесу: захист особистого життя, піратство, державний нагляд, кібер-війни, податки на продажі в Інтернеті, захист інтелектуальної власності, і багато іншого.
Знання про електронний бізнес, які ви отримаєте, вивчаючи цю дисципліну, підвищать вашу цінність як професіонала. Ринок праці в електронному бізнесу швидко розширюється. Багато роботодавців очікують від нових співробітників знання основ електронного бізнесу, соціального і мобільного маркетингу, вміння забезпечувати компанії Інтернет-присутність. Будь-яка галузь сьогодні має дотик до електронного бізнесу, принаймні в якійсь мірі. Інформація та знання, які ви отримаєте, вивчаючи цю дисципліну, буде корисною протягом всієї кар’єри.
В результаті вивчення даного курсу студент повинен
знати:
- а) сутність, цілі й завдання електронного бізнесу і його методологічні основи;
- б) роль зовнішнього середовища, його базових складових у електронному бізнесі;
- в) сутність і етапи стратегічного планування в електронному бізнесі;
- д) механізм управління електронного бізнесу; сучасні підходи до управління міжнародною конкурентоспроможністю фірми, розробки й реалізації міжнародних бізнес-проектів для електронних ринків;
- е) сутність технологій комунікації і формування образу фірми на електронному ринку;
вміти:
- а) застосовувати здобуті знання при розв’язанні практичних питань діяльності фірми у сфері електронного бізнесу;
- б)застосовувати основні технологічні засоби електронного бізнесу
- б) аналізувати зовнішнє середовище і визначати напрями розвитку електронного бізнесу;
- в) застосовувати сучасні методики стратегічного планування й організації діяльності міжнародних фірм, управління міжнародними бізнес-проектами;
- г) використовувати передовий зарубіжний досвід управління електронним бізнесом у міжнародних фірмах.
Рекомендована література
Базова:
- Маєвська А.А. Електронна комерція і право. Навчально-методичний посібник. Уклад. А. А. Маєвська -Х. :2010. – 256 с.
- Шалева О.І. Електронна комерція – Навчальний посібник. – К.: Центр учбової літератури, 2011. – 216 с.
- Тардаскіна Т.М., Стрельчук Є.М., Терешко Ю.В. Електронна комерція: Навчальний посібник, – Одеса, 2011
- О. О. Зайцева, І. М. Болотинюк. Електронний бізнес. Навчальний посібник – Івано-Франківськ: Лілея-НВ, 2015
Допоміжна
- Nahari H., Krutz R.L. Web Commerce security Design and Development
- Harwani M.B. Make an E-commerce Site in a Weekend: Using PHP
Інформаційні ресурси:
- Harvard Business School: Higher Education – Доступно з: http://hbsp.harvard.edu/discipline/general-management
- Інтернет портал для управлінців – Доступно з: http://www.management.com.ua/
- Розвиток бізнесу. Кейси – Доступно з: http://www.management.com.ua/