Міжнародний маркетинг

Тип: Нормативний

Кафедра: міжнародних економічних відносин

Навчальний план

СеместрКредитиЗвітність
83Іспит

Лекції

СеместрК-сть годинЛекторГрупа(и)
890доцент Приходько І. В.МВЕ-41

Опис курсу

Мета: дослідження сучасних тенденцій розвитку міжнародного маркетингу на провідних підприємствах світу та їх відбиття на зовнішньоторговельній діяльності українських підприємств; характеристика стану міжнародного маркетингового середовища та оцінка його привабливості для здійснення зовнішньоекономічної діяльності та актуальні маркетингові стратегії міжнародного бізнесу.
Після вивчення курсу студенти повинні знати:
ключові категорії та терміни; зміст та функції маркетингової концепції управління міжнародним маркетингом; структуру, принципи та методи управління міжнародним маркетингом; особливості організації і проведення маркетингових досліджень на зовнішніх ринках.
Вміти: використовувати інструменти маркетингового дослідження; аналізувати стан та тенденції світового ринку і внутрішній потенціал та можливості компанії з виходу на зовнішній ринок; враховувати аспекти міжнародного бізнес-середовища при здійсненні маркетингової діяльності; розуміти специфіку різних способів проникнення на зовнішні ринки, знати їхні переваги і недоліки; розробляти заходи щодо підвищення конкурентоспроможності товару і компанії на закордонних ринках.

Матеріали

Методичні матеріали для вивчення курсу

Силабус:

Завантажити силабус