Міжнародний маркетинг
Тип: Нормативний
Кафедра: міжнародних економічних відносин
Навчальний план
Семестр | Кредити | Звітність |
8 | 3 | Іспит |
Лекції
Семестр | К-сть годин | Лектор | Група(и) |
8 | 90 | доцент Приходько І. В. | МВЕ-41 |
Опис курсу
Мета: дослідження сучасних тенденцій розвитку міжнародного маркетингу на провідних підприємствах світу та їх відбиття на зовнішньоторговельній діяльності українських підприємств; характеристика стану міжнародного маркетингового середовища та оцінка його привабливості для здійснення зовнішньоекономічної діяльності та актуальні маркетингові стратегії міжнародного бізнесу.
Після вивчення курсу студенти повинні знати:
ключові категорії та терміни; зміст та функції маркетингової концепції управління міжнародним маркетингом; структуру, принципи та методи управління міжнародним маркетингом; особливості організації і проведення маркетингових досліджень на зовнішніх ринках.
Вміти: використовувати інструменти маркетингового дослідження; аналізувати стан та тенденції світового ринку і внутрішній потенціал та можливості компанії з виходу на зовнішній ринок; враховувати аспекти міжнародного бізнес-середовища при здійсненні маркетингової діяльності; розуміти специфіку різних способів проникнення на зовнішні ринки, знати їхні переваги і недоліки; розробляти заходи щодо підвищення конкурентоспроможності товару і компанії на закордонних ринках.