Оголошується прийом заяв студентів платної форми навчання щодо переводу на вакантні місця державного замовлення

10.03.2021 | 12:38
Відповідно до Положення про порядок переведення студентів на вакантні місця державного замовлення оголошується прийом заяв студентів платної форми навчання щодо переводу на вакантні місця державного замовлення на таких освітніх програмах:
  • І курс ОС бакалавр освітньої програми Міжнародний бізнес – 1 місце
  • І курс ОС магістр освітньої програми Міжнародні фінанси – 1 місце
До заяви потрібно додати такі документи:
  • копії документів, що підтверджують належність до пільгових категорій (за наявності);
  • довідку про склад сім’ї та довідку про доходи всіх повнолітніх членів сім’ї (за необхідності);
  • копії документів, що підтверджують активну участь студента в науковому або громадському житті: грамоти, дипломи, подяки, нагороди тощо (за наявності).
Середній бал за зимову екзаменаційну сесію буде виставлено працівниками деканату з системи Деканат після отримання заяви.
Заяву та відповідні документи потрібно до 17 березня 2021 року включно подати в приймальну декана або надіслати на електронну адресу деканату intrel.faculty@lnu.edu.ua (у темі повідомлення необхідно вказати: Заява про перевід на бюджет).