Оголошується прийом заяв студентів платної форми навчання щодо переводу на вакантні місця державного замовлення
Відповідно до Положення про порядок переведення студентів на вакантні місця державного замовлення оголошується прийом заяв студентів платної форми навчання щодо переводу на вакантні місця державного замовлення на таких освітніх програмах:
- І курс ОС бакалавр освітньої програми Міжнародний бізнес – 1 місце
- І курс ОС магістр освітньої програми Міжнародні фінанси – 1 місце
До заяви потрібно додати такі документи:
- копії документів, що підтверджують належність до пільгових категорій (за наявності);
- довідку про склад сім’ї та довідку про доходи всіх повнолітніх членів сім’ї (за необхідності);
- копії документів, що підтверджують активну участь студента в науковому або громадському житті: грамоти, дипломи, подяки, нагороди тощо (за наявності).
Середній бал за зимову екзаменаційну сесію буде виставлено працівниками деканату з системи Деканат після отримання заяви.
Заяву та відповідні документи потрібно до 17 березня 2021 року включно подати в приймальну декана або надіслати на електронну адресу деканату intrel.faculty@lnu. edu.ua (у темі повідомлення необхідно вказати: Заява про перевід на бюджет).