До відома студентів ІІ курсу освітньої програми “Міжнародна інформація” (рік вступу 2021)

28.09.2022 | 22:41

Відповідно до Положення про порядок переведення студентів на вакантні місця державного замовлення оголошується прийом заяв студентів платної форми навчання ІІ курсу освітньої програми “Міжнародна інформація” (рік вступу 2021) щодо переводу на вакантне місце державного замовлення.

До особистої заяви, заповненої на бланку, потрібно подати такі документи:

  • копії документів, що підтверджують належність до пільгових категорій (за наявності);
  • довідку про склад сім’ї та довідку про доходи всіх повнолітніх членів сім’ї (за необхідності);
  • копії документів, що підтверджують активну участь студента в науковому або громадському житті: грамоти, дипломи, подяки, нагороди тощо (за наявності).

Середній бал за літню екзаменаційну сесію буде виставлено працівниками деканату з системи Деканат після отримання заяви.

Заяву та відповідні документи потрібно до 5 жовтня 2022 року включно подати в приймальну декана або надіслати на електронну адресу деканату intrel.faculty@lnu.edu.ua (у темі повідомлення необхідно вказати: Заява про перевід на бюджет)