Solomiya Ohinok
Position: Associate Professor, International Economic Relations Department
Scientific degree: Candidate of Economic Sciences
Phone (office): (032) 239-47-81
Email: solomiya.ohinok@lnu.edu.ua
Google Scholar profile: scholar.google.com
Facebook profile: www.facebook.com
Research interests
Franchising, international economic integration, international trade.
Publications
- Огінок С.В. Франчайзингова стратегія просування іноземних компаній на ринок України: Актуальні проблеми міжнародних відносин: Збірник наукових праць. Випуск 101.Частини ІІ (у двох частинах). К.: Київський національний університет імені Тараса Шевченка Інститут міжнародних відносин, 2012. – С.79-83.
- Огінок С.В. Становлення та розвиток франчайзингової стратегії ведення бізнесу у світовій економіці / Юрій Федунь, Соломія Огінок // Вісн. Львів. ун-ту. Сер. міжн. відн. – 2013. – №33. – С. 293–299.
- Огінок С.В. Особливості входження польських франчайзингових мереж на ринок України: Вісник соціально-економічних досліджень: Збірник наукових праць. №1 (52) 2014. Одеса: Одеський національний економічний університет, 2014. – С. 131-138. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vsed_2014_1_22.
- Огінок С.В. Становлення франчайзингу як виду економічної діяльностів умовах глобалізації світового господарства економіці / Соломія Огінок // Вісник Львівського університету. Серія міжнародні відносини. – 2014. – Випуск 36, Частина 1. C. 62–69.
- Огінок С.В. Суть та особливості організації бізнесу на умовах франчайзингу в країнах-членах ЄС: Економічний простір: Збірник наукових праць. – №97. – Дніпропетровськ: ПДАБА, 2015. – С. 5-11. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecpros_2015_97_3.
- Solomiya Ohinok State regulation of franchising in the EU member countries : Baltic Journal of Economic Studies . – Volume 1, Number 1. – Riga, 2015. – P. 137-139.
- Огінок С.В. Еволюція поглядів на проблеми економічної інтеграції та формування єдиного ринку ЄС: Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія міжнародні економічні відносини та світове господарство. – 2016. – Випуск 6, Частина 2. С. 138-142. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuumevcg_2016_6%282%29__36.
- Огінок С. В. Економeтричний аналіз впливу франчайзингу на економічне зростання / С. В. Огінок // Причорноморські економічні студії. – 2016. – Вип. 11. – С. 34-36. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bses_2016_11_8.
- Solomiya Ohinok The Strategy of Entry of Franchise Networks from the EU into the Ukraine’s Market : Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur. Handel wewnetrzny. – 2016. – Rocznik 62 ( LXII). P. 228-239.
Biography
In 2007 -2012 Solomiya Ohinok studied at the Faculty of International Relations of Ivan Franko National University of Lviv, specialized in international economic relations.
In 2012 – 2015 she was postgraduate student at Ivan Franko National University of Lviv.
In 2015 – 2018 studied at the Faculty of Journalism of Ivan Franko National University of Lviv.
In February 2017 she upheld her thesis.
She took part in international internships in the Institute of European, Russian and Eurasian Studies, Elliott School of International Affairs, George Washington University, USA, Petrah Fund (2014).
Schedule
Page with teachers schedule not found!