До відома студентів ІІ курсу освітньої програми “Міжнародне право” та ІІІ курсу освітньої програми «Міжнародні відносини»

04.03.2025 | 11:39

Відповідно до Положення про порядок переведення студентів на вакантні місця державного замовлення (нова редакція) https://lnu.edu.ua/wp-content/uploads/2023/02/Polozhennia-pro-poriadok-perevedennia-studentiv-na-vakantni-mistsia-derzhavnoho-zamovlennia_nova-redaktsiia.pdf оголошується прийом заяв студентів платної форми навчання ІІ курсу освітньої програми “Міжнародне право” та ІІІ курсу освітньої програми «Міжнародні відносини» щодо переводу на вакантне місце державного замовлення.

До особистої заяви, заповненої на бланку https://lnu.edu.ua/wp-content/uploads/2024/08/3.Zaiava-pro-perevedennia-na-navchannia-za-koshty-derzhavnoho-biudzhetu.pdf потрібно подати такі документи:

  • копії документів, що підтверджують належність до пільгових категорій (за наявності);
  • довідку про склад сім’ї та довідку про доходи всіх повнолітніх членів сім’ї (за необхідності);
  • копії документів, що підтверджують активну участь студента в науковому або громадському житті: грамоти, дипломи, подяки, нагороди тощо (за наявності).

Середній бал за зимову екзаменаційну сесію буде виставлено працівниками деканату з системи Деканат після отримання заяви.

Заяву та відповідні документи потрібно до 10 березня 2025 року включно подати в приймальну декана або надіслати на електронну адресу деканату intrel.faculty@lnu.edu.ua (у темі повідомлення необхідно вказати: «Заява про перевід на бюджет».)