Ведення бізнесу в Китаї

Тип: На вибір студента

Кафедра: міжнародних економічних відносин

Навчальний план

СеместрКредитиЗвітність
93Залік

Лекції

СеместрК-сть годинЛекторГрупа(и)
916доцент Українець Л. А.МВЕ-52

Практичні

СеместрК-сть годинГрупаВикладач(і)
916МВЕ-52

Опис курсу

Дисципліна «Ведення бізнесу в Китаї» охоплює ключові аспекти економічного, культурного та правового середовища країни. Студенти вивчатимуть особливості китайської ділової культури, бізнес-етикету, а також стратегії успішного виходу на ринок Китаю. Приділяється увага аналізу місцевого законодавства, правил регулювання та інвестиційних можливостей. Окремий акцент робиться на дослідженні партнерських відносин з китайськими компаніями та державними установами. Після завершення курсу студенти будуть підготовлені до ефективного ведення бізнесу в одному з найбільших економічних центрів світу

Мета:
Підготувати студентів до ефективного ведення бізнесу в Китаї шляхом набуття знань та навичок, необхідних для орієнтації в китайському економічному, правовому та культурному середовищі.

Завдання:

  1. Вивчити основні економічні характеристики та тренди розвитку ринку Китаю.
  2. Ознайомитися з правовою базою та регуляторними вимогами для ведення бізнесу в Китаї.
  3. Дослідити культурні особливості та етикет ділових взаємодій у китайському суспільстві.
  4. Розробити стратегії виходу на китайський ринок та побудови партнерських відносин з місцевими компаніями.

Аналізувати можливі ризики та виклики, з якими може зіткнутися іноземний бізнес у Китаї, і шляхи їх подолання.

В результаті вивчення даного курсу студент повинен

знати:

  • Основні економічні та політичні чинники, що впливають на бізнес-середовище в Китаї.
  • Основи китайського законодавства, яке регулює комерційну діяльність іноземних компаній.
  • Особливості китайської ділової культури та етикету.
  • Стратегії та практики успішного ведення переговорів і укладання угод з китайськими партнерами.

вміти:

  • Аналізувати економічні та правові ризики, пов’язані з виходом на китайський ринок.
  • Розробляти стратегії адаптації бізнесу до культурних особливостей Китаю.
  • Будувати та підтримувати ефективні ділові стосунки з китайськими партнерами.
  • Орієнтуватися в регуляторних вимогах для відкриття та ведення бізнесу в Китаї.

володіти навичками:

  • Ефективного ведення переговорів з урахуванням китайської ділової культури.
  • Пошуку та оцінки бізнес-можливостей на китайському ринку.
  • Оцінки та управління ризиками, пов’язаними з інвестуванням у Китай.
  • Адаптації бізнес-моделей до місцевих умов та вимог китайського ринку.

Рекомендована література

Базова

  1. Menzies, J., Chung, M., & Orr, S. (2012). Doing business in China: Getting ready for the Asian Century / Jane Menzies, Mona Chung, Stuart Orr (1st ed., International business collection). New York, N.Y.: Business Expert Press.
  2. Peng, M. (2014). Global strategy / Mike W. Peng (3rd ed.). Mason, Ohio: South-Western.
  3. Ван Пен. Особливості українсько-китайської комерційної співпраці в умовах глобалізації / Пен Ван // Актуальні проблеми міжнародних відносин: Збірник наукових праць. Вип. 66. – 2007. – Ч.3– С. 197–204.

Додаткова

  1. Philips, R. A., & Kim, E. P. (Eds.). (2016). Business in Contemporary China. Routledge.
  2. Randau, H. R., & Medinskaya, O. (2015). China Business 2.0. Springer International Publishing.
  3. Tse, E. (2015). China’s disruptors: How Alibaba, Xiaomi, Tencent, and other companies are changing the rules of business / Edward Tse. New York: Portfolio / Penguin.
  4. Tse, E. (2012). The China Strategy: Harnessing the Power of the World’s Fastest-Growing Economy. New York: Basic Books.
  5. YIP, G. S., & McKern, B. (2017). China’s Next Strategic Advantage: From Imitation to Innovation. MIT PRESS.
  6. Ahistrom. Entrepreneurship in China /D. Ahistrom, Z. Ding // International Small Business Journal. – 2014. – 32 (6), p. 45–51.
  • Global Entrepreneurship Monitor 2012 / Global Report. [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://www.gemconsortium.org.
  • Phan. Creativity, Innovation, and Entrepreneurship in China / J. Zhou, E. Abrahamson // Management and Organization Review. – 2010. – Vol. 6, Issue 2. – p. 175–194.

Інтернет-ресурси

  • UNGC website: UNGC 10 Principles https://www.unglobalcompact.org/what-is-gc/mission/principles

Силабус: 2024

Завантажити силабус