Етика міжнародного бізнесу
Тип: На вибір студента
Кафедра: міжнародних економічних відносин
Навчальний план
Семестр | Кредити | Звітність |
10 | 6.5 | Залік |
Лекції
Семестр | К-сть годин | Лектор | Група(и) |
10 | 32 | МВЕ-52 |
Практичні
Семестр | К-сть годин | Група | Викладач(і) |
10 | 16 | МВЕ-52 |
Опис курсу
Курс «Етика міжнародного бізнесу» призначено для студентів денної форми навчання спеціальності «Міжнародні економічні відносини» другого (магістерського) освітнього рівня вищої освіти Львівського національного університету імені Івана Франка
Дисципліна «Етика міжнародного бізнесу» охоплює ключові етичні аспекти міжнародного бізнесу.
Студенти вивчатимуть принципи та особливості етичного ведення міжнародного бізнесу в глобалізованому світі, бізнес-етикету та ділового протоколу, а також принципи етичної поведінки стосовно споживачів, партнерів по бізнесу та конкурентів.
Після завершення курсу студенти будуть підготовлені до ефективного і одночасно етичного ведення міжнародного бізнесу у сучасних реаліях
Мета:
поглиблене вивчення принципів та практичного досвіду етики міжнародного бізнесу.
Завдання:
- Ознайомлення з концепціями та поняттями етики міжнародного бізнесу.
2. Вивчення практичних аспектів етичного ведення міжнародного бізнесу у сучасних реаліях
Рекомендована література
- Андрєєва Т. Є., Бутенко О. П., Опікунова Н. В., Садовніченко О. В., Тулін В. М. Етика та психологія ділових відносин: навч. посіб. для студ. вищих навч. закл. Х: Бурун Книга, 2004. 143 с..
- Баранівський В. Ф., Боднар А. Я., Терещенко Л. Ф. Принципи етики ділового спілкування у психології бізнесу. Наукові записки. Т. 84. Педагогічні, психологічні науки та соціальна робота. 2008. C. 34-38.
- Баранівський В.Ф., Скворцова Т.Г. Етика бізнесу: навч. посіб. К.: Видавець ПАЛИВОДА А.В., 2008. 200 с..
- Герасимчук А.А. Етика та етикет. Київ, 2006.
- Гирик О.С. Етичні засади соціально відповідального підприємництва. Науковий вісник НЛТУ України. 2010. Вип. 20.4. С.188-196.
- Гой І.В., Смелянська Т.П. Підприємництво: навч. посіб. К.: Центр учбової літератури, 2013. 368 с..
- Грицюта Н.М. Етика реклами як естимаційний орієнтир сучасного суспільства: монографія. К. : Ін-т журналістики, 2012. 416 с..
- Грицюта Н. М. Загальні принципи державного регулювання етичних стандартів рекламної комунікації. Вісник Харківської державної академії культури. 2014. Вип. 43. С. 204-212.
- Дідовець І. Особливості розвитку професійної етики на сучасному етапі. Збірник наукових праць ДЕТУТ. Серія «Економіка і управління», 2015. 33. С. 245-253..
- Етика: підручник. Под ред. М. Г. Тофтул. Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І.Франка, 2010. 448 c.
- Етика бізнесу: навч. посіб. Кол. автор. Н. П. Статінова, С.Г. Радченко. URL: http://e-pidruchniki.com/book/8_Etika_biznesy.html
- Калашник Г.М. Вступ до дипломатичного протоколу та ділового етикету. К., 2007.
- Мельничук Л.С. Етичне ведення бізнесу як особливий напрям економічної діяльності. Науковий вісник Херсонського державного університету. 2004. Вип. 8. Частина 1. С. 103-106.
- Мовчан В. С. Етика: навч. посіб. К.: Знання, 2007. 483 c.
- Прикладна етика: навч. посіб. За наук. ред. Панченко В. І. К.: Центр учбової літератури, 2012. 392 с.
- Радченко С.Г., Статінова Н.П. Етика бізнесу: О.К.Л. К.: КНТЕУ, 2011. 70 с.
- Ринейська Л. С. Етика міжнародного підприємництва: проблеми та шляхи їх вирішення. Ефективна економіка 2017. №11.
- Снітинський В.В., Завальницька Н.Б., Брух О.О. Діловий етикет у міжнародному бізнесі: навч. посіб. Львів: «Магнолія 2006», 2009. 300 c.
- Стоян Т. А. Діловий етикет, моральні цінності і культура поведінки бізнесмена: навч. посіб. К: Центр навчальної літератури, 2004. 232 с.
- Томас Герет М., Клоноскі Річард Дж. Етика бізнесу. К.: Основи, 214 с.
- Чайка Г.Л. Культура ділового спілкування менеджера: навч. посіб. К.: Знання, 2005. 442 c.